środa, 4 maja 2011

STARE RAJSTOPY I PIECZĄTKI

Mysza drze rajstopy . Na potęgę . Ciągle udaje konia , kota , pieska lub innego czworonoga . W przedszkolu dywanik raczej szorstki , co skutkuje licznymi przetarciami . Postanowiłam jednakże jakoś odczarować ten smutny fakt i powstała Pani Żmija , vel Pani Kobra . Mysza - ku mojemu bezbrzeżnemu zdziwieniu - powiedziała mi pewnego dnia " A wiesz mamusiu jak ona się nazywa ? HIPNOZA !"
Przedstawiam Wam więc Hipnozę we własnej 1,5 metrowej osobie :)  Sito palcowe widać jak na dłoni .......



Wykonałam również nową , koronkową pieczątkę . Na próbę sporządziłam  folklorystyczny ozdobnik drzwiowy - tusz akrylowy na filcu .



 Przepraszam , za jakość zdjęć - ale w końcu jest zima ........ Patrząc na to co za oknem postanowiłam się wstrzymać z usunięciem latającego na stronie śnieżku ......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz