poniedziałek, 19 grudnia 2011

DOBRZE WYGRAĆ BUTLĘ

W konkursie Ulicy Ekologicznej miałam zaszczyt wygrać super, hiper fajną butelkę  Waterbobble !
Link do butli TU
A mój wiersz tu :
Dzisiaj w nocy , w mojej kuchni dziwne rzeczy działy się
No bo z kosza ze śmieciami , doszedł do mnie dziwny jęk
Dwie butelki gaworzyły , puste , smutne i zgniecione
Jednak głosy miały słodkie , przyciszone , rozmarzone
Każda bowiem z nich marzyła , aby Bobblem móc się stać
I przez cały rok na blacie , dumnie , prężnie ,z szykiem stać
Być butelką hipnotajzin , być butelką wręcz glamour
Taką , która spaceruje z właścicielem pośród gór
Która jeździ na rowerze , i na plaży sobie śpi
Może moczyć się w jeziorze i z jednorazówek kpi !
Rozmawiały te butelki jeszcze w koszu jakiś czas
Lecz skończyła się wigilia , prysnął głosu PETów czar .
A ja?
Przyznam , ze zdziwiona byłam słysząc ten butelek głos
Lecz się ukryć tego nie da Waterbobble to jest boss !!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz