poniedziałek, 24 września 2018

ŚWIAT

Widzę Świat, w którym ważna jest każda mrówka i każdy człowiek .
Widzę Świat, w którym to ja jestem ukryta w Duszy .
Widzę Świat, w którym mam odwagę być kimś istotnym .
Widzę Świat, w którym niedostatek nie oznacza braku szczodrości.
Widzę Świat, w którym "ja" nie istnieje bez innych .
Widzę Świat, w którym słuchanie jest lekarstwem.
Widzę Świat, w którym wolno mi kochać siebie.
Widzę Świat, w którym prośba o pomoc jest najwyższą formą odpowiedzialności za siebie.
Widzę Świat, w którym mam odwagę być prawdziwą.
Widzę Świat, w którym dobrze słychać to co inni mają mi do powiedzenia, a oni mówią po to, żeby mnie nakarmić, odżywić, i żebym mogła się rozwijać i rosnąć i uczyć.
Widzę Świat, w którym nie wystarczam sama sobie.
Widzę Świat,  który jest pełen cudów.
Widzę Świat, który jest pełen Życia i Dobra nawet w obliczu Śmierci.
Widzę Świat, który jest miłością .
A miłość jest moim wyborem.

Czy Twoje spojrzenie na Świat budzi go do Życia ?


 
Po indiańsku świętowałyśmy zaćmienie księżyca: 
- taniec zachustowanych i bosych
 - wtranżalanie winogron z krzaka
 - napój  księżycowy

-  obsypywanie się kwieciem

Plony !!!!!!!


 Plony w słojach !!!!!

 Plony ziołowe :)
 Kapuściane aleje
 Dyniowe szaleństwa estetyczne





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz